2013.07.11.
18:22

Írta: zsmaria

Ilyen napok is vannak

Azért nem mindig minden harmonikus és nem mindig tudom megőrizni a zen állapotot. Ilyen eltérő nap volt ez a mai is. A problémák, amik összeadódtak és ami miatt most más vágyam sincs, mint valahonnan igengyorsan szerezni egy lángost, aztán elaludni:

- reggel bekanalaztam egy fél finom házi joghurtot. Fura volt a teteje, fura volt az íze, de mivel gyümölcsös és házi, felkevertem, gondoltam csak én nem szoktam még meg. Párom felkelt, ránézett, megkóstolta és közölte, hogy romlott. Akkor voltam aznap negyedszer a mosdóban, azonnal rá is jöttem, miért

- egy megbeszélés előtt/alatt/után is rohanni kellett, nem bírom én már a rohanást

- hazafelé a villamos pályajavítási munkák miatt másfelé ment, ami miatt 11-fél 12 tájékán, a legnagyobb melegben kicsit többet gyalogoltam egy megtömött laptop táskával a vállamon, mint ami tervbe volt véve. Korábban meg se kottyant ez a táv (sokszor megteszem), de most kétszer álltam meg pihegni

- éhes voltam már ebédidőre nagyon, meg is jött hamar a menü, rettentő finom volt egészen az utolsó falatig, amivel sikerült valami furcsára harapnom és azóta is érzem a rossz ízt a számban

- ez után percek alatt 10 fokot hűlt a levegő, ami nem lenne rossz, mert nagyon hiányzott már a fülledt meleg helyett valami belélegezhető, de nem: kaptunk egy párás, még fülledtebb nyári záport :) Ami hozott magával egy nagy adag fejfájást, fáradságot és erőtlenséget is

- végül mérgemben kiküldtem pár régóta halogatott dádá levelet az ügyfeleknek és hazahozattam magam autóval, így jelezve a világnak, hogy részemről vége a napnak.

- itthon még egy isteneset belerúgtam a kanapéba, azóta érzem a kis lábujjam

Hát ilyenek. Nagyobb bajom ne legyen, ugye? :))

De nem gond, gyorsan továbblépek, ha arra gondolok, nemsokára ehetem azt a lángost :D

Szólj hozzá!

Címkék: vicces problémák hétköznapok érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr165400819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása