2016.12.05.
15:24

Írta: zsmaria

Bukfenc úrfi és a "kis megfázás"

Nagyon összejött nekünk ez az idei ősz: óvodakezdés, hazahozott bacik tömege, én a problémás terhességemmel és a legyengült immunrendszeremmel. Szinte borítékolható volt, hogy Ádám után előbb-utóbb eljön az a pillanat, hogy én is rendesen kidőlök a sorból.

Hát itt a pillanat. 3 hete nem jövök ki egy néha torokfájós-néha torok kapargatós - néha reggeli köhögőrohamos - bedugult orros - masszív fejfájós valamiből. Egész eddig próbáltam hinni a kismamák csodaszereiben, úgy mint tantum verde cukorka és ezeféle gyógytea, gyömbér, citrom, méz, stb. De komolyan, halottnak a csók. Nem értek semmit. Csak annyit értem el, hogy pár napig kevesebb tünetem volt, majd megint néhány nehezebb nap és ez váltakozva hetek óta. Hát tegnap beütött a cucc: belázasodtam, még olyan testrészeim is fájtak, amiknek a nevét sem tudom :D Életképtelen lettem :))) 

Ma leszaladtam az orvoshoz, hogy mostmár tegyünk rendet, élném a normális, második trimeszteres kismamák gondtalan életét és készülődnék a karácsonyra :) Megnézett és egyetértett velem, hogy jókor jöttem, a torkom durván begyulladva, a slejm pedig már egy zörgésre is készteti a tüdőmet, szóval most kell elkapni a nyavajást. Megkaptam hát az egyetlen, terhesség alatt is szedhető antibiotikumot, ami tán most is kisegít a bajból, mint legutóbb. 

Úgyhogy várom a jobb napokat :)

Egy jó dolog azért van a betegségben: nem tudom, hogy a láznak vagy a teáknak vagy a sok pihenésnek, magamba fordulásnak köszönhető-e, de tegnap, december 4-én végre teljesen biztosan, beazonosíthatóan éreztem Szuperfickó ficánkolását :D A jelenléte már eddig is érezhető volt, az elmúlt hetekben sok éjszakán felébredtem és megtaláltam őt a hasam egyik oldalában gombócként bevackolva, de a mozgására eddig csak áhítoztam.

Helló, kisöcsi, várunk nagyon :) És képzeld, már majdnem megvan a neved is :D

Szólj hozzá!

Címkék: betegség alvás nátha magzatmozgás

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr3312024881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása