2017.05.12.
11:11

Írta: zsmaria

Programom van

Vagyis programozott császárom :)

Összevissza és kicsit káoszos volt az utolsó két nap. Tegnap CTG-n voltam, utána gondoltam, megnéz az orvosom (méhszáj, babuci, ilyesmi) és átbeszéljük a jövő heti lehetőségeimet. Ha már 2.5 hete nem beszéltünk, feltételeztem, így szülés előtt még szokás egyszer konzultálni és megtudhatom, állunk-e úgy, hogy legyen még esélyem természetesen szülni. Hát rosszul gondoltam. Bár az asszisztenst nagy nehezen elértem és ő hívta az orvost, drága dokibácsim nem jött. Aztán kb 2 óra várakozás után szólt az asszisztensnek, hogy lelépett. Megfeledkezett rólam :( Így nem igazán lettem okosabb, annyit tudtam meg, hogy várhatóan kedden császárra vagyok beírva, ha addig nem történik semmi.

Még az asszisztens is nagyon megsajnált. Ő intézte el, hogy ma újra bemenjek a kórházba, megint néztek ctg-t, illetve az ügyeletes orvos megvizsgált ultrahangon is. A műtéti hegem vékonyka, ami nem nagyon engedné amúgy sem a természetes szülést az alapján, amit utánaolvastam. A magzatvíz kevés, a méhlepény öregedik. Szóval Áronkával nem húzhatnánk amúgy sem sokáig. Megkaptam az időpontot a császárra, jövő hétfőn reggel befekszem és kedden végre találkozhatok a legkisebb fiammal :)

Jó sok szaladgálás, várakozás, idegeskedés volt, míg ez kiderült, de most végre megnyugodtam, mert tudom, hogy mi fog történni. Az apró részleteket majd még egyeztetem telefonon a szülésznővel, az orvosom pedig az elfeledkezésért kapott egy csúnya-csúnya, hálapénz-csökkentő feketepontot már megint :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr1312500463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása