2016.09.11.
09:06

Írta: zsmaria

A történelem ismétli önmagát

Hiába vágytam rá nagyon, hogy életemben legalább egyszer sikerüljön rendesen teherbeesni vagy legalább rendes terhesnek lenni, úgy tűnik, a szervezetem csak egy módot ismer :)

babies.jpg

Azt gondoltam és mindenki azt is mondta, hogy a második terhesség más, mint az első. Hát nálam eddig eléggé hasonló:

- onnan tudom, hogy terhes vagyok, hogy egyből 5-6 hónapos méretűre nő a hasam

- az első pozitív tesztem már megvan a normális első tesztelési idő előtt 4-5 nappal

- a betegség miatt az első hetekben alig tudok a pöttömre koncentrálni a pocakomban, így igazából fel sem fogom, hogy mi történt, hogy sikerült

- az első terhességi jelem a szuperszimat szaglás és a duplacici megjelenése

- a következő jel a napi minimum 1 doboz tejföl befalásának igénye (ezt nem értem, de tényleg így van. Másfél éve rá se néztem tejfölre, most meg mint aki megbolondult :)

- és persze jön a meghatódás, sírás, érzékenység

Kíváncsian várom a folytatást és a további párhuzamokat :)

Ja, és mi is lehetne jobb névnapi ajándék, mint hogy ma a doktornő látta a petezsákot? Hello, Pötty :D Először kettőt látott, vissza is kérdeztem, hogy WTF??? Aztán jobban megnézte és rájött, hogy a két is valami tán víz, de nem petezsák, a mi kis erős pöttyünk petezsákja sokkal nagyobb és szerencsére jó fent tapadt meg, biztonságban van :D Boldogság.

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség terhességi teszt terhesség jelei

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr5311694103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása