2013.06.14.
19:18

Írta: zsmaria

Egy kismama átlagos(?) napja

Ma is csak egy szokásos, kismamás-munkás napom volt :)

- reggel az éhség ébresztett, nem tudtam visszaaludni

- kicsit dolgoztam, e-maileztem, zenét hallgattam

- kismama jógáztam, míg a párom felébredt

- dolgoztam az irodában, beszélgettem, gyakornokot tanítottam

- délután elmentem alapítani két új céget :))

- utána kiültem a napra egy belvárosi cukrászdában kedves volt kórházi szobatársammal, mostmár gyakorló édesanyával és megvitattuk az élet nagy dolgait 1-1 jegeskávé, alkoholmentes sör és finom pogácsák mellett

- a lazítás után dolgoztam még egy kicsit

- most pedig a jó levegőn ülök, olvasgatok, pihenek és nem tervezek semmi mást a mai napra :)

Szeretem az ilyen egyszerű, szép, normális napokat és a tudatot, hogy gyarapodunk, ügyeskedünk, fejlődünk mind a magánéletben mind szakmailag :D

Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok érzések kismama jóga kismamák

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr245361755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása