2013.05.29.
19:15

Írta: zsmaria

Kip-kop

Ha azt írtam, Bori után éreztem a babát, akkor most azt mondom, az inkább érzésecske, sejtés, sugallat volt ahhoz képest, amit ma délután 5 körül produkált a drága :)


Épp mosdóban voltam és öltöztem fel (több mocskos részlet nem lesz, ígérem :))) mikor hirtelen 4-5 nagyobb box-ütést éreztem a hasam alján. Felkaptam a fejem, hogy úristen, mi ez, görcsök vagy mi? De nem fájt, egyszerűen csak kip-kop, kip-kop... Azóta is érzem, igaz kicsit kevésbé, de rendszeres időközönként kapok pár 'buborékot' ahogy az internetes nyelv hívja. Bár a magyar nyelv a "szakmám", azt hiszem, nincs rá szó, hogy leírjam az érzést, hogy mi is volt ez. Nem fájdalom, nem kapirgálás, nem összehúzódás, nem rángás, nem szúrás, inkább talán egy lüktetés-csipkedés-ütés keverékéhez tudnám hasonlítani. Mindenesetre szuperjó volt és naná, hogy megkönnyeztem, hogy mozog az én babám és érzem :D

Úgy tűnik a kis bogár mindent nagyon gyorsan csinál, hamar mutatta a nemét, hamar mocorog és jelzi ittlétét, olyan lesz, mint én, mindent el fog sietni és mindent azonnal akar majd :) Nem baj, mert lesz, aki megérti.

Hirtelenségemet és "nem várok" hozzáállásomat tükrözi, hogy hiába fogadtam meg, 5 hónapig semmit nem veszünk (végülis csak 1 hónappal siettem el :) a napokban sikerült beszereznem a baba első ruháit. Konkrétan azonnal 40 darabot :DDDD

Ne nézzen senki idiótának, nagyon jó vétel volt és nagyon olcsón ;). Egy anyuka pénzhiány miatt szabadulni akart kisfia cuccaitól és az összes téli-tavaszi ruhácskát bepakolta és eladta csomagban, 4500 Ft-ért. Elmentem, megnéztem, nagyon jó állapotú, szép kisruhák voltak, a nagy részük ráadásul jó kisfiúnak-kislánynak a kezdetektől úgy másfél évig. Szóval szerintem mindenki egyetért velem, hogy ezt nem lehetett kihagyni :)

Kedves kis Kung-Fu pandámnak tehát már most van egy saját gardrób polca tele a cuccaival, amik idekint várnak rá... 

Arról nem is beszélve, hogy fejben-papíron meg van tervezve és elő van készítve a helye, kitaláltam mi hová kerül, kirámoltam és kipucoltam egy hétvége alatt a lakást, lelkesedésemben felszabadítottam a szekrények/polcok felét és még sorolhatnám, hogy mi mindent hozott ki belőlem a fészekrakó ösztön. De ez majd egy következő bejegyzés története lesz...

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség várakozás érzések magzatmozgás fészekrakó kommunikáció a babával

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr775332681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása