2014.02.26.
21:05

Írta: zsmaria

Baba-mama jóga - Level 2

Az orvosi javallat ellenére képtelen voltam kivárni a 6 hónapot torna, mozgás nélkül, mert a babahordozgatástól, üléstől, szoptatástól és egyéb új tevékenységektől konkrétan minden tagom fáj (legfőképp a hátam). Nem is értettem, más kismama hogyan bírja, de minél több érintettel beszélek, annál inkább rájövök, hogy mindenki kikészül fizikailag :D Ez megnyugtató.

Szóval úgy döntöttem, tornázgatni kezdek itthon, hogy a borzalmas nagy, még mindig 5-6 hónapos terhesnek mutató hasam formába lendüljön és legyen egy kis plusz erőnlétem Ádihoz is. Gondoltam, ha már olyan jól eltornázgattunk, mikor még egyek voltunk, most is érdemes lehet belőle közös programot csinálni.

Baba-mama torna 1. próbálkozás: először a szakértő Norbiné Réka tornája került elő, ezzel próbálkoztunk. Az eredmény: sírás, üvöltés, totális káosz. Réka a gyereket "használta" súlyzónak és így végezte a fel-le mozgású erősítő gyakorlatokat. Ádi köszönte, de nem volt hajlandó súlyzóvá degradálódni, így hamar lemondtunk a fittness nagyasszonnyal közös programról :(

Baba-mama torna 2. próbálkozás: a sikertelen kísérlet után eszembe jutott, hogy ha anno a babával sokat jógáztam, lehet, az ismerősebb neki és tán jobban élvezné. Egy próbát megért. Tanulva a korábbi esetből már eszembe se jutott emelgetni, pakolgatni őt ide-oda torna közben: nemes egyszerűséggel letettem magam elé a földre, a játszószőnyegére hanyatt. Én pedig álltam, ültem, guggoltam mellette, amit éppen kellett, közben pedig végig nevettem rá, mosolyogtam, beszéltem hozzá, bohóckodtam vele. Az eredmény? Egy fél órán keresztül gurgulázva nevető, gügyögő, izgő-mozgó, forgó, boldog baba, aki láthatóan 100%-osan élvezte a helyzetet :))) 

Kell ennél jobb program egy anyukának? ;)

Szólj hozzá!

Címkék: cuki hétköznapok torna mozgás kommunikáció a babával

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr765834319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása