2013.08.23.
21:07

Írta: zsmaria

Kuckózás és jó hírek

Szeretem az ilyen napokat. Amikor halad a munka. Amikor tudok pihenni is egy kicsit nap közben. Amikor jó híreket napok. És amikor vásárolhatok :)

Ma ráadásképp 2 szuper dolog is történt, ami még jobban feldobta a kedvem:

1, A cukorterhelés kontroll eredményem megfelelő lett: 4.8-5,8-as, ezek teljesen átlagos és normális értékek. Szóval semmi cukorbetegség, a legutóbbi eredmény pedig betudható annak, hogy nem hallgattam a védőnőkre és a vérvétel előtti nyaralós hetet "végigbuliztam" , már ami az étkezést illeti :) A tanulság: amit a védőnő mond, az nem hülyeség és nem eszünk túl sok cukrosat, mert az nem jó a babának.

2, Véget ért a kiságy mizériám, aminek itt is van a következménye: ma délelőtt megérkezett és délután összeszerelésre került Ádám baba kombi kiságya!!! És ezzel beszereztük a legfontosabb babaholmit. És ezzel egy hatalmas bútordarab került a lakásba, amit nem lehet nem észrevenni. És ezzel minden eddiginél jobban tudatosult bennem, hogy az a kiságy hamarosan egy csöppség új otthona lesz. Gyerekünk lesz. 0-24-ben velünk. A mi kis kétszemélyes birodalmunk többé nem lesz kétszemélyes. És csendes. És nyugodt :))) És mindehhez még jön, hogy hamarosan szülnöm kell. Ami nem baj. Biztosan túléljük mindketten. De igazán halogatnám még, mint a foghúzást szoktam :D Csakhogy életemben először most szinte semmi nem rajtam múlik. 

Szóval kedves kisÁdám, kaptál egy csodaszép lakhelyet tőlünk, a szívünkben is megvan már a helyed bőven (ha láttad volna, apa milyen lázasan szerelte össze a kis birodalmad, büszke lennél), ezért csak annyit kérünk, hogy ahogyan eddigis, ezután is működj velünk együtt szépen, ügyesen :DDD

Ja és amíg el nem felejtem, ösztönzésképp, íme a kiságyad: 

kisagykicsi.jpg
Hogy miért vagyok ilyen büszke erre a bútorra? Mert nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik és nem volt olyan egyszerű kiválasztani és beszerezni sem :) Mindent tud, amit tudnia kell, sőt még többet is. Úgy hívják, hogy kombi ágy, vagyis kiságy és pelenkázó is egyben. Ráadásképp a kiságy alatt egy nagyobb ágy bújik el, ami a kisgyerek kb 10-14 éves koráig jó lesz még. Plusz szétszedhető tetszés szerint: később a kistesónak külön kiságy, a nagytesónak nagyágy, a kiságyból akár íróasztalt is csinálhatok egy fiókos szekrénnyel. És a személyes kedvencem: a kiságy 4 ponton van rögzítve kétoldalt, így ringatható is meg nem is, ahogy szeretnénk. 2 hónapig keresgéltem a megfelelő darabot, míg rátaláltam. Persze amint rendelni akartam, kiderült, hogy a gyártó őszig nem dolgozik és utána is min. 3 hónap, míg elkészül valamivel. Először azt mondták, válasszak másik modellt. De hogy választhatnék mást, amikor megtaláltam a legjobbat? :) Akkor már semmi nem elég jó. Szóval megráztam magam, gondolkodtam kicsit, pár telefonnal kinyomoztam a hazai viszonteladó céget és megtudtam, hogy nekik még 2 db van raktáron abból, amit szeretnék. Az eredmény: gyors döntés csütörtökön és egy összeszerelt kiságy pénteken :D

Várunk, baba!

Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok érzések bababútor félelmek bababolt cukorterhelés

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr475473937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása