2013.06.27.
22:55

Írta: zsmaria

Egy kis pihenés a sok vizsgálat után

20_het_b_1372365823.jpg_600x800

20. hét babafotó: a kisfiunk ma is mindenét bemutatta az ultrahangon, a héten már másodszor dicsérték meg, hogy mennyire minden oké vele :) Anyuka ilyenkor örül igazán. Kaptunk tőle egy arcközelit, mostmár kezdenek kirajzolódni a gyurmaszerű vonásai, sőt azt is láthattuk, ahogy pihen és szopja az ujját :D A mai napi adatok: méretei alapján 20 hét+4 napos, 370 gramm, kb 26 cm hosszú. Mikor hazaértünk, megnéztem egy mérőszalagon, mekkora is a 26 cm és teljesen ledöbbentem: hol fér el bennem ez a gyerek? De igazán, hol van????

A hasam kicsit domborodik még csak és kb épp megvan 30-35 cm hátam-hasam távolsága :))) Ja ha már számoknál tartunk: még mindig nem értem el haskörfogatban a 96 cm-es méretet, ami a kórházban a max nagyságom volt. Még 3 cm hibádzik, de a baba növekedési üteméből kiindulva szerintem 1-2 hét és meghaladjuk a rekordjaimat :D

A héten ez volt a második vizsgálatom, hétfőn terhesgondozáson is mindent rendben találtak, az AFP eredményem jó, a vérképem jó, kivéve egy kis vashiányt, amit nyilván megoldunk :) Illetve sajnos a toxoplasma eredményem (a csúnya betegség, ami rossz babának-mamának és kutya-macska ürülékkel terjed) nem jó, nem vagyok védett, ami annyit jelent, hogy mostantól max a hasamat simogatom, kisállatokat nem. Dehát ez legyen a legnagyobb gond :)

Holnap még találkozom a védőnővel, majd éjszaka kitalálok pár kérdést, hogy legyen miről beszélgetni, mert a szüleimtől, tesómtól kaptam én ám olyan sok okosító könyvet, hogy egyre szupertájékozottabb (és valójában egyre összezavarodottabb) vagyok a csecsemőgondozási, nevelési témákban. :)

Szólj hozzá!

Címkék: ultrahang fejlődés babafotó hiperstimuláció

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr415381370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása