2013.06.05.
10:28

Írta: zsmaria

Vidám napok és másnaposság

Tegnap ünnepeltünk pár baráttal. Elindult útjára egy projektünk, amit évek óta dédelgetünk. Az ünneplés része a pezsgő, terheseknek a kölyökpezsgő. Duhajkodás volt, szóval megittam 2 egész pohár kölyökpezsgőt és ráhörpintettem még fél pohár alkoholmentes citromos sört. Az eredmény: vigyor, vidámság (mint a fenti videóban) és reggeli fejfájás. Tudom, sokszor mondtam már, de tényleg nem iszok soha többé :)))))

A videóval kapcsolatban: tegnap délután babával komoly projektünk volt: ki kellett választani az altatózenéjét, amit ezentúl mindig össze fog kapcsolni a pihenéssel és a nyugalommal. Jelentem, a Leva's polka nyert. Szeretjük mindketten :D

update: a dal csak vicc, mielőtt bárki félreértené :D. Nyilván nem erre fogok gyereket altatni, vannak arra szép altatózenék. Ezt mindenesetre biztosan szerette vagy legalábbis a mozgolódásából én megtehetem azt, hogy arra következtetek, hogy szerette, szóval ez lesz a mi kis vidám dalunk. Aztán ha félreértettem volna a jeleit és kibújva órákig tartó üvöltéssel reagál a számra, felülvizsgálom az anyai megérzéseimet :)

Szólj hozzá!

Címkék: buli terhesség érzések kommunikáció a babával

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr375345066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása