2016.02.06.
17:53

Írta: zsmaria

Aranyköpések

El kellett kezdenünk gyűjteni a gyöngyszemeket, mert annyi van :)

Íme néhány cukiság az én folyton karattyoló kétévesemtől:

- A gonosz dolog jó

- Reggeli közben egyszercsak: “A papi szeret csücsülni a bilin”

- A családi kapcsolatokat tanuljuk, ki kinek kicsodája. Miközben beszélgetünk, Ádi ezt találta ki teljesen magától: “Apának a tatája a Zizi kutya “ (Zizi kutya nagybátyámék kutyája, Ausztriában találkoztunk vele)

- Ebédel a gyerek, nyammog, boldog, majd egyszercsak megjegyzi: “Ami finom, az finom “

- “Én megfogom a tablettát” (mosogatótablettát) “És mit csinálsz vele, ha megfogtad?” - “Én bohóckodok a tablettával.”

- ‘Mitől vagy ideges?’ Válasz: "Apától" (apa nem csinált az égvilágon semmit, ami miatt idegessé tehetné a gyereket)

- Ádám és vele napra pontosan egykorú kis barátnője játszik. Összekoccan a fejük, egymásra néznek kérdőn. A kislány halkan megjegyzi: “Óvatosan”. Ádám erre: “Bocsánat” (anyukák ugrálnak örömükben, ezek a lurkók kérem udvariasan kommunikálnak egymással)

- Ádám a fitlabdán ugrál. Egyszercsak önállósodik: “Egyedül ugrálunk. Na hajrá. Szurkolj.” - mondja ezt nekünk, nézőközönségnek. (egyedül ugrál = nem fogja az apja kezét, csak a pólójába kapaszkodik, ha szükséges)

- Ádi épít, egyszercsak kuncog és azt mondja: “Csaltam egyet”

- Este fekszik mellettem, eszi a tápiját. Végez vele, felkel és azt mondja: “Már nem is érdekel anya”

- Mami itt volt egy hétig, utána Ádi szomorú, este sírdogál még érte és nap közben is emlegeti. Mesélem Ákosnak, hogy Ádám hiányolta a mamit, erre Ádám: “Kerestem, kerestem mindenhol, de nem találtam a mamit. Elment Ácsra Papihoz, szélforgóhoz”

- “Az nem butaság, az simaság” (ezt arra, hogy azt mondtam, butaság kiborogatni a kaját a tányérből)

- Ádám betűz: “C, mint anya” :)

- Esti fürdés utáni öltözködés közben Ádi hirtelen eszmefuttatása: “Én elmegyek a boltba. És viszek pénzt. És veszek anyának valamit. (gondolkozik). Kiflit veszek, Meg tortát. Csokisat.” (elolvadtam. A gyerek venni akar nekem valamit, Szeret :)

Szólj hozzá!

Címkék: kommunikáció gyerekszáj vicces ajándék mosoly cuki beszéd anyaság büszkeség pillanatok egyperces kópé

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr1008365784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása