2014.12.25.
21:16

Írta: zsmaria

A legszebb ajándék(ok)

2014-ben úgy tűnik, nagyon jó voltam :) Ha ugyanis belegondolok, képzeletbeli karácsonyfám környéke telis-tele van a világ legszebb és legértékesebb ajándékaival:

- egy férjjel, társsal, baráttal, örök, el nem múló szerelemmel, szeretettel és kötődéssel, közös célokkal, álmokkal.

- egy vágyva-vágyott gyermekkel, akinél szebbet, okosabbat, ügyesebbet, aranyosabbat, kópébbat, hozzánk valóbbat, közénk illőbbet, hozzánk hasonlóbbat el sem tudtam volna képzelni.

- egy "régi" családdal, akikért örökké hálát fogok adni a sorsnak és igyekszem mindig megbecsülni azt, amit tőlük kaptam és viszonozni a rengeteg szeretetet, törődést, aggódást és most, szülőfejjel százszor és ezerszer megköszönni azt, hogy felneveltek-kibírtak-szerettek engem.

- egy testvérrel, aki bár azt hittem, örökké kisöcsi marad, idén teljes jogú felnőtt testvérré érett és akire iszonyatosan büszke vagyok mindazért, amit elért, amit tesz és akivé lett

- egy pótanyával és pótapával, akik a viccek tipikus anyósa és apósa helyett második szüleimmé váltak, szeretnek és támogatnak minket mindenben és maguk közé fogadtak, amiért örökké hálás leszek.

- egy új, saját családdal, amiről álmodni sem mertem korábban. Én, a szerelmem és a gyermekünk: nincs ennél nagyobb csoda a világon, mikor kialakul hármunk közt az egység és amikor először igazi, önálló családnak érezzük magunkat. 

- egy szerető-óvó-törődő családi, rokoni, baráti hálóval, akik nélkül nem lennék az, aki, akik nélkül nem lennék ott, ahol.

- egy fejlődő vállalkozással, egyre ügyesebb kollégákkal, egy kialalkulóban lévő csapattal, rengeteg lehetőséggel, álmokkal, vágyakkal, célokkal, víziókkal, missziókkal, tenni akarással és energiával. A család mellett ez ad inspirációt nap, mint nap.

- egy nyugodt, biztonságos háttérrel.

- egy szép, csendes, barátságos környezettel, vízzel, fákkal, virágokkal, friss levegővel.

- saját álmokkal, vágyakkal, célokkal, motivációval.

- egészséggel, jókedvvel, derűvel és pozitív várakozásokkal.

- és annak reményével, hogy mindezt még sokáig megőrizhetem, hogy ez a rengeteg "ajándék" nap mint nap melengetheti majd a lelkem hosszú éveken át.

Boldog, Békés, Áldott Karácsonyt mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: jövő szülő szeretet érzések pillanatok hála első karácsony babával

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr637011111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása