2014.11.24.
12:36

Írta: zsmaria

A jósnő, akinek sok a mondanivalója, de kevés az ideje

Jaj, annyi mindent szeretnék írni így, az első évforduló apropóján. Talonban van egy bejegyzés a legnagyobb tévedésekről egy év alatt, a 12 hónapos gyermek táplálásáról, az első szülinapról, de ezeket papírra vetni mind idő-idő-idő. Nekem pedig épp a jövő heti KRESZ vizsgámra kell(ene) tanulnom :)

Szóval csak egy gyors szösszenet itt a fene nagy visszagondolások, meghatódások, elmélázások napjaiból:

Volt egy bejegyzésem, emlékeztek? Ádi pocakban kuporgó idejéből, amikor arról elmélkedtem, milyen is lesz Ő?

Így képzeltem: 

És meg kell hogy mondjam, nagyon, de nagyon ráéreztem. Mert Ádi ilyen lett, sőt még ilyenebb:

IMG_7122.JPG

A jellemzésről írt szöveget pedig tessék elolvasni a linken és megszorozni másféllel, na pont olyan az én kisfiam :DDD

Szólj hozzá!

Címkék: fotó jövő vicces cuki fejlődés várakozás babafotó

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr396928543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása