2013.07.10.
09:43

Írta: zsmaria

Kung-fu panda újra akcióban

A baba újabb karaterúgásokat tanult én pedig elértem a teljes harmónia és a zen állapotát. Így telnek napjaink :)

A mi kis pandánk eddig sosem látott aktivitással örvendeztet meg bennünket az elmúlt napokban. Azért hajnali 1 körül kezdem néha megunni és kézrátételes gyógyítással igyekszem alvásra buzdítani, mit ne mondjak, igen kevés sikerrel. Kezd felsejleni előttem a szülés után rám váró zord valóság a szép szavak altató és nyugtató erejéről :D

Azért nem panaszkodom, imádom az érzést. Az apró, finom, véletlenszerű kis mozdulatokat, az ütemesebb rugásokat és a tudatot, hogy egy pici de annál aktívabb élet készülődik odabent. Tegnap megfigyeltem, hogy apuka közelében aktívabb a kicsi, szerintem így jelzi, hogy szeretne kapcsolatba lépni vele. Apuka viszont még nem érzi, szóval nagy most a drukk, hogy mikor találkozhatnak először. Mint ET és a kislány, egy apró kis érintés és a ház ura szerintem egy életre elvarázsolódik ;)

Mindemellett a napok mostanában teljesen nyugodtan, boldogan, problémamentesen telnek, kicsit több munkával, mint eddig, de az energiakészleteimnek hála, megbirkózok mindennel és persze ügyelek rá, hogy mindig maradjon idő a pihenésre. Múlt héten baba megkapta az első nagyobb babakelengye csomagját, anyukámmal és leendő sógornőmmel vásárlótúrára indultunk, bejártuk a város kismama-bermuda-háromszögének (3 bababolt egymáshoz közel :)) 2 nagyobb üzletét és polctól polcig olvadoztunk a sok cukiság és a nagy drágaság láttán. Őszintén szólva tudtam, hogy nagy biznisz ez a gyereküzlet, de hogy ennyire, azt nem gondoltam volna. Milyen ország az, ahogy egy csecsemőnek adható rágóka 1400 ft alatt nem jön ki? Hát ennyi erővel adok a kis kezébe fakanalat, gumilabdát, akármit ami a házban fellelhető és nem okoz problémát, ha megrágja, ahelyett hogy ennyi pénzt kiadjak valamiért, ami csak azért szuperjó a csecsemőnek, mert bababoltban lehet megvenni. Azért találtunk szuper dolgokat is, sikerült beszerezni egy nagyoncuki, ölelgetnivalóan plüss takarót, megvan a pelenkázófeltétünk is, van már a babának (naná hogy) micimackós falmatricája és cumija. A micimackóról sajnos nem mondok le, az az én örömöm, még a kiskádja is micimackós lesz, ha tetszik, ha nem :)  Azért igyekszem olyan dolgokat venni, amik (előre gondolkodva) később egy kislánynak is jók lesznek majd ;) Ja és a legérdekesebb szerzeményeink, az egyetlen dolog ami a boltban megríkatott: a baba mesekönyvek. Miért hatódtam meg pont egy alapvetően rettentő gagyi és értelmetlennek tűnő mesekönyvön? Valami kisvonatos, kisautós könyvecskét lapoztam fel sebtében és mosolyra-sírásra késztetett a gondolat, hogy pár hónap múlva én egy ilyen teljesen egyszerű, butácska könyvet fogok olvasni a kis babámnak úgy, hogy közben vele együtt élvezni is fogom, hogy oldalanként 1 mondattal bemutathatom egy rajzolt kiasutó életét és "világrengető" problémáit :) 

De most komolyan, nagyon furcsa belegondolni, hogy ez a kicsi lény a hasamban azoknak az egy-egy mondatoknak és az én képzelőerőmnek köszönhetően fedezi majd fel a világot. Nagy felelősség ez.

Az elérzékenyülésnek hála mostmár van a nagyitól ajándékba egy Frici a furgon rágható, vízhatlan mesekönyvünk vízipisztollyal és egy Élet a tanyán csodajó oktató olvasmányunk :) Aki nem tudná elképzelni, íme Frici:

Hát nem aranyos?

Ja és a történet végére tartozik, hogy természetesen igényeltem mindkét boltban törzsvásárlói kártyát, mert ha jól sejtem éveikig akár akarom-akár nem, rendszeres vásárlójuk leszek. Vagyis véglegesen és visszavonhatatlanul bekerültem a bababizniszbe. Ezt is megéltük.

 

Szólj hozzá!

Címkék: fejlődés hétköznapok érzések nevelés magzatmozgás bababolt kommunikáció a babával

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr55398601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása