2013.05.06.
16:36

Írta: zsmaria

Szófogadó gyerek

Kéremszépen csupa izgalom és meglepetés ez a terhesség :)

Múlt héten voltam a 12 hetes genetikai ultrahangon, ahol dokibácsi apuci jelenlétében leltárt készített a kis manóról. Namármost a következő történt: A váróban összefutottam az egyik volt kórházi szobatárssal, aki mikor megtudta, hogy 12 hetesre megyek, mosolyogva közölte, a doki neki már ilyenkor meg tudta mondani a baba nemét. Nem igazán hittem neki, ez nagyon ritka dolog ilyen korán. Azért a biztonság kedvéért mikor elmentem a mosdóba, gondoltam beszélek az én babámmal, vagyis megkértem szépen, hogy ha már most először találkozik vele a papa is személyesen, tessék szépen, jól viselkedni és ne tessék elbújni és mutassunk meg mindent, amit tudunk, hadd örüljön apuci :D

És a mi drága kis csöppünk, nagyon büszke vagyok rá, mert úgy szót fogadott, hogy csak na :) Remélem, egy-két év múlva is ezt mondhatjuk majd el róla :)))

Szóval befeküdtem a vizsgálatra, a dokibácsi pedig nekiállt számba venni, mink is van már. Olyan megdöbbentő, hogy bár még csak 6 cm az ülőmagassága, már minden fontos kis szerve kifejlődött: láttam dobogni a szívét, láttam mind a 4 szívkamrát, a gerincét, az orrcsontját (ami a down-kór szűrés miatt fontos), a csöpp talpát, kezeit, lábait, a veséit és a köldökzsinórt is. Az orvos folyamatosan tekergette a vizsgáló eszközt (mivel a pici nagyon ficánkolós kedvében volt) így egyfolytában változott a kép, kereste a "leltár" elemeit, és sorolt monotonon mindent a nővérkének. Aztán egyszercsak valami ilyesmit mondott: " ...itt van az orrcsont, a lábak, alsó-felső végtagok rendben, itt egy pöcs....

Erre én mint aki nem hallotta jól (nem is hallottam jól :))):

"Micsoda????"

Erre a doki:

"Igen, az ott egy kuki, be is írom. Persze sosem biztos, de ez egész jól látható..."

Szóval a kis drágám tényleg mindenét megmutatta :DD Gondolkozhatunk tehát a fiúneveken, várom továbbra is az ötleteket. A jelenlegi befutók: Viktor vs Alex. Mindkettő jelentésében megidéződik, hogy a mi drágánk egy igazi győztes. De még semmi nem eldöntött ;)

Íme az első bizonyíték:

fiu.jpg

Üdvözlünk, kiskrapek :DDDD

Mondjuk ha kiderül, hogy kislány, az se baj, igazából ígyis-úgyis micimackós lesz mindene :)))

Ja és a másik lényeges dolog: a leltár elkészült és minden rendben találtatott, minden adat tökéletesen megfelel az elvártaknak. Dokibácsi így engem is kicsit hosszabb pórázra engedett, azt mondta, mehet a hajfestés, a strandolás (nem forró termálvízben) és mászkálhatok is megerőltetés nélkül persze.

Ami azt jelentette, hogy ma az első utam a fodrászhoz vezetett, csináltattam magamnak egy könnyű, nyári, vagány kismamás frizurát ;) A hónap további részében pedig megyek mindenféle vizsgálatra, ellenőrzésre, terhesgondozásra, holnap meglátogat a védőnőm, szóval zajlik az élet, beindult a gépezet.

Apropó kismamaság: őszintén szólva nagyon élvezem, pláne mert a hiperstimunak köszönhetően annyira kitágult a hasam, hogy nekem már most, a 3. hónap végén szépen látszik a pocim, le se tagadhatnám.(és mindemellett 1 hónap alatt, amióta a kórházból kijöttem, még semennyit sem híztam, ügyes vagyok :)

Mit élvezek? Hogy ingyen pisilhetek mindenhol és még előre is engednek. Hogy kedvezményeket csikarhatok ki. Hogy az emberek sokkal kedvesebbek, türelmesebbek velem. És a legfontosabb, hogy nagyon jól érzem magam végre, elmúlt minden zavaró testi tünet, a lelkem is megnyugodott és tele vagyok energiával.

Azt hiszem, mostantól számolom a gondtalan, laza II. trimesztert :) Kezdődik a buli, megyek és megmutatom a világot kiskrapeknak :DDDD

(persze vigyázok magamra, nem kell ám mondani, semmi olyat nem csinálunk, amit nem szeretnénk ;)

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség ultrahang szívhang érzések félelmek babafotó hiperstimuláció

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr65284693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása