2013.03.25.
17:28

Írta: zsmaria

Hiperjó

Pontosan egy hónappal a mesterséges megtermékenyítést követően ma szuper híreket kaptam reggel: Ultrahangon már láttuk a kicsi 4 mm-es babánk szívhangját! A kórlapomra hivatalosan is rákerült a terhes jelző! :)))))

Ráadásul a hiperstimulációs cisztáim is csökkennek, már csak 6-7 cm-eresek, az orvos szerint hamarosan mehetek haza!!!

Szuperboldog nap és még az sem ronthatja el, hogy ma szintén újdonságként kiderült, a Clexane vérhigító injekciót terhességem végéig kapom majd minden egyes nap, ami azért nem lesz egyszerű.

De nem érdekel semmi, terhes vagyok, ez a legfontosabb! :)))

Apu, anyu, nagyik meghatódtak, én csak egy kicsit, párom tartja magát :D

Beszéltem sok emberrel és arra jutottam, hogy most, hogy itt a kicsi, a parákat félreteszem, igyekszem nem aggódni, nem félni és csak ránk koncentrálok, arra, hogy boldog legyen ő is és nekem is részem lehessen mostmár egy problémamentes, örömteli várandósságban.

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség kórház szívhang hiperstimuláció

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr765171011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása