2013.11.18.
17:43

Írta: zsmaria

Túllépünk rajta

40-weeks-maternity-tee.png_675x675

A mai nappal túllépjük a 40. hetet és belekezdünk az igazán izgalmas 41-be. Változás továbbra sincs. Ádám elvan, én annál kevésbé. Tegnap minden eddiginél fájósabb, fáradtabb, nyűgösebb, ok nélkül röhögve sírós és nyafogós voltam (már reménykedtem is, hogy ez valaminek a jele), de ma ismét a régi vagyok: csak semmi erőszakoskodás, megvárjuk szépen, míg a baba úgy dönt, hogy szeretne világra jönni. Az orvos azt mondta, azért nem várunk a végtelenségig, legkésőbb a hét végén megindítjuk a szülést. Ami azért kellemetlenebb. Ami azért kockázatosabb. És sok esetben mamának, babának is fájdalmasabb. Szóval bízom az én kis fiacskámban, hogy ezt ő sem szeretné se magának, se nekem. Ráadásul ha már mesterséges módszerekhez kellett folyamodnunk a megfoganásához, annyira de annyira szeretném, ha a születése természetes lenne... Talán nem olyan nagy kérés... 

Kedves, "kicsi" (3850 grammra becsült :), édes babám, jó lenne mostmár összedolgozni szépen és nem hagyni, hogy csúnya doktorbácsik belerondítsanak a mi kis privát projektünkbe...  

Szólj hozzá!

Címkék: jövő terhesség szülés várakozás érzések terminustúllépés terhesség utolsó hónap

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr345642180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása