2013.10.16.
11:46

Írta: zsmaria

Final countdown

Utolsó ultrahang, 36. hét. Képet most nem csatolok, mert Ádám ugyanúgy utálkozós arcot vágott mint eddig minden alkalommal, helyette itt egy pocakfotó még a "családi fotózásról" :)

34_het_fotozas.jpg

Az eredmények: jelentem, van egy folyton mocorgó, minden porcikájában tökéletes, már szuperaranyos pufiarcú, 3 kilós babánk, aki nem csak szerintem, de a doki szerint se nagyon fér már el odabent :DD Mondtam én, hogy két dudás egy csárdában...

Az orvos elmesélte a szülés menetét, megnyugtatott, hogy semmit nem tudunk előre és befolyásolni sem tudjuk a dolgok haladását, úgyhogy ne is agyaljak igazából semmilyen forgatókönyvön :) Emellett ő is egyetért a megérzésemmel, miszerint nem fogunk még 1 hónapot várni: azt mondta, a baba mérete és a méhnyak hosszúsága, méhszáj állapota alapján ő október végi-november eleji szülést prognosztizál, de azért szépen megkért, hogy ha lehet, a jövő hetet még bírjam ki, mert szabadságon van. Erről természetesen biztosítottam őt, hiszen mi már megbeszéltük babával, hogy a jövő hét még tabu kibújásügyileg :)

Említettem neki azt is, hogy mostmár kezdem érezni a különbséget terhesség és várandósság között, erre felnevetett és közölte, hogy valóban ez a pár hét borzalmasan hosszú és nyűglődős lesz. Fő az őszinteség :)

Apropó nyűglődés: egészen idáig dilemmáztam, hogy mik is azok a méhösszehúzódások, nem nagyon éreztem hogy bármikor erőteljesebben és hosszabban keményedett volna a pocakom, stb (ami azt jelenti hogy a méh felkészül a szülésre), csak a sok sétától gombócosodott be néha-néha eddig. Pár görcsöcském is volt korábban, de elhanyagolható intenzitással. Na hát most, az utolsó orvoslátogatás utáni éjjel megtudtam, miről is beszélnek. Olyan volt a hasam mint a beton vagy egy jól megtermett görögdinnye. Igazán érdekes érzés :) De igazából örülök neki, ez azt jelzi, hogy minden halad szépen, az előírásoknak megfelelően a maga útján.

Hiszen nagyon közeleg már a vége. Utolsó ultrahang letudva, ma reggel kipipáltam az utolsó terhesgondozást is, megkaptam a kis papírkát arról, hogy tudatos és lelkiismeretes kismama vagyok, így ha megszületik a baba, mehetünk az Államkincstárhoz, hogy kapjunk pénzt a mi Viktorunktól :))) 

Mostantól minden héten ctg, vérnyomás mérés, védőnő látogatás... legalább nem unatkozom ;)

Szólj hozzá!

Címkék: fotó terhesség ultrahang hétköznapok ctg magzatmozgás pocakfotó terhesség utolsó hónap

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr595573421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása